Kampania

Czytaj dalej
Bądź czujny. Internet wciąga. Chroń dzieciństwo Twojego dziecka

Kampania

Bądź czujny. Internet wciąga. Chroń dzieciństwo Twojego dziecka

Bądź czujny. Internet wciąga.

Olbrzymia dawka informacji i praktyczne rady

Przed rodzicami i nauczycielami staje nowe wyzwanie. Dla dobra dzieci i młodzieży nie mogą przegapić groźnego zjawiska - zagrożenia uzależnieniami behawioralnym. Wielu dorosłych nie bardzo wie, o czym właściwie mowa, nie dostrzega zagrożenia, albo je bagatelizuje. Tymczasem problem narasta. Aby prawidłowo ocenić sytuację, warto wiedzieć więcej. Taką dawkę przydatnych informacji, rady jak rodzice powinni wdrażać swoje dzieci w świat nowych technologii, przekazuje rozpoczynająca się właśnie kampania informacyjno-edukacyjna dotyczącą profilaktyki uzależnień behawioralnych przygotowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego.

- Internet, media społecznościowe nowoczesne technologie, mogą być dobrodziejstwem dla naszych dzieci, mogą pomagać im rozwijać ich talenty, umiejętności, zainteresowania, ale często to też przekleństwo, duże zagrożenie i niebezpieczeństwo dla nich. Stąd zdecydowaliśmy się na organizację tej kampanii – wyjaśnia Marcin Krzyżanowski, wicemarszałek województwa dolnośląskiego.

Ambasadorkami kampanii Bądź czujny. Internet wciąga. Chroń dzieciństwo Twojego dziecka. są uznane autorytety z dziedziny psychologii dr Magdalena Rowicka i dr Aleksandra Piotrowska.

O Ambasadorkach:
dr Magdalena Rowicka
dr Aleksandra Piotrowska

Czytaj więcej: www.plus.gazetawroclawska.pl/wydania/badz-czujny-internet-wciaga

Cykl video:

Nowe technologie - nasi sprzymierzeńcy, czy źródło zagrożeń
Czy i jak media cyfrowe zmieniają rozwój dzieci
Współczesna rodzina jako miejsce wzrastania dzieci
Zalety rodzinnego spędzania czasu
Bezpieczne wprowadzanie dziecka w świat cyfrowy
Rola rodziny w obliczu wyzwań cyfrowego świata

Podcasty

Bądź czujny. Internet wciąga. Chroń dzieciństwo Twojego dziecka

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.