Giełda pełna młodych matek. Z podtekstem

Czytaj dalej
Fot. Katarzyna Paczewska
Katarzyna Piojda

Giełda pełna młodych matek. Z podtekstem

Katarzyna Piojda

Jedna chce sprzedać ciuszki po synu. Druga - buciki po córce. Następna - łańcuszek do smoczka.

Porobiło się w tym całym internecie. Powstały strony, które niejako zrzeszają młode mamy. To dla nich miejsce, gdzie mogą sprzedać czy kupić ubranka i akcesoria dla smyków, ale też pogadać. A raczej popisać. Jak jedna matka z drugą.

Skoro mąż cały dzień siedzi w pracy, a brzdąc śpi, to mama ma chwilę dla siebie. Kiedy nie ma z kim porozmawiać, ale odczuwa taką potrzebę, odpala Facebooka lub inny portal społecznościowy. I w mig znajduje się na giełdzie.

Giełda to nietypowa, bo nie dość, że dostępna bez wychodzenia z domu, to jeszcze na niej spotykają się same młode mamy. Jest zatem Bydgoski Bazarek Mam, Toruńska Giełda Mam, Chojnicka Giełda dla Mam. Inne, choć podobne, też w wersji online działają w całym regionie. Z powodzeniem.

O wielu nietypowych ogłoszeniach na internetowych giełdach dla mam czytaj w dalszej części artykułu.

Pozostało jeszcze 88% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Katarzyna Piojda

Miałam 6 lat, gdy postanowiłam, że zostanę dziennikarką. I tak też wyszło. Piszę o bezrobotnych, bezdomnych, ubogich, czyli o ludziach, którzy znaleźli się na życiowym zakręcie i trudno im z niego wyjść. Samo pisanie w tym przypadku to za mało. Staram się im pomóc. Zajmuję się też tematyką bydgoskiej oświaty. Piszę też do serwisów Regiodom.pl i Regiopraca.pl.

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gazetawroclawska.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.