rozmawiała Agnieszka Kamińska

Dumę z bycia Polakami manifestujemy podczas zakupów

Dumę z bycia Polakami manifestujemy podczas zakupów Fot. gs24.pl
rozmawiała Agnieszka Kamińska

Polacy stali się bardziej uważni w sklepach, czytają etykiety - mówi dr Joanna Szalacha-Jarmużek, ekspert Centrum Analiz Klubu Jagiellońskiego ds. patriotyzmu ekonomicznego.

Czy Polacy częściej kupują polskie produkty niż np. rok temu? I czy można wskazać wyroby lub branże, w stosunku do których patriotyzm konsumencki jest dziś najsilniej zauważalny?

Zdecydowanie częściej kupujemy polskie produkty i trend w tym względzie jest rosnący. Możemy już mówić śmiało o modzie na polskość. Patriotyzm ekonomiczny najsilniej jest zaakcentowany w branży spożywczej. Wybierający polską żywność uważają m.in., że jest ona świeża i pozbawiona konserwantów.

Pozostało jeszcze 92% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
rozmawiała Agnieszka Kamińska

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gazetawroclawska.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.