Akcja Choinka dobroci – świąteczne wsparcie od Dla-przemysłu

Czytaj dalej
.

Akcja Choinka dobroci – świąteczne wsparcie od Dla-przemysłu

.

Polacy coraz chętniej pomagają potrzebującym. W 2018 r. aż 74% z nas przekazało środki na cele charytatywne – wynika z raportu CBOS [1]. Zaangażowanie w wolontariat widać także wśród przedsiębiorców. Wspierają oni wiele ciekawych inicjatyw, a ich działania są pozytywnie postrzegane przez społeczeństwo.

Akcja Choinka dobroci – świąteczne wsparcie od Dla-przemysłu

Jakie inicjatywy finansują właściciele biznesów?

W dużej mierze są to wydarzenia okolicznościowe, np. związane z Bożym Narodzeniem. – W tym roku po raz kolejny działamy na rzecz osób potrzebujących. Podczas tegorocznej akcji „Choinka Dobroci” pragniemy wesprzeć towarzystwo Brata Alberta we Wrocławiu – wyjaśnia Aleksandra Zdanowicz, przedstawiciel Dla-Przemyslu.pl, firmy specjalizującej się w produkcji, dostarczaniu i dystrybucji elementów BHP. To nie jedyna taka akcja. Przedsiębiorstwo wzięło również udział w świątecznej zbiórce żywności i zabawek dla bezdomnych zwierząt ze schroniska.

W związku z pandemią koronawirusa część podmiotów postanowiło wspomóc także służby medyczne. Zespół sklepu Dla-Przemyslu.pl zaangażował się w przedsięwzięcie „Uszyj maseczkę dla szpitala”. W ramach kampanii społecznej dostarczono środki ochrony osobistej dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku oraz Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu.

Akcja Choinka dobroci – świąteczne wsparcie od Dla-przemysłu

Nie tylko jednorazowa pomoc

Nierzadko wsparcie przedsiębiorstw obejmuje również systematyczne działania pomocowe. Organizacje ofiarowują środki materialne, a także dzielą się swoimi wyrobami. Na takiej zasadzie działa m.in. firma Dla-Przemyslu.pl, która regularnie przekazuje artykuły BHP dla Ochotniczych Straży Pożarnych. W minionym roku zafundowano m.in. ochraniacze na węże, pachołki drogowe, żółto-czarne progi zwalniające, barierki harmonijkowe.

Akcja Choinka dobroci – świąteczne wsparcie od Dla-przemysłu

Warto się dzielić!

Akcje dobroczynne prowadzone przez firmy wiążą się z wieloma benefitami. Przede wszystkim stanowią realną pomoc dla różnego typu instytucji czy jednostek budżetowych. Z drugiej strony przyczyniają się do zwiększenia lojalności pracowników i wpływają na lepszy odbiór marki przez społeczeństwo.

Źródło:
1. Raport „Aktywność i doświadczenia Polaków w 2018 r.”., CBOS 2019

.

plus.gazetawroclawska.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2021 Polska Press Sp. z o.o.